fredag 29. januar 2010

NEW NEWS


Word on the street...

Fenomenet "FML" (dvs Fuck My LIfe/Knull Mitt Liv) er blitt et vanlig uttrykk blant dagens ungdom, og sies gjerne i sammenheng med episoder der man heller ville dødd enn å oppleve.



Her er min FML..:

Nylig oppdaget jeg at min mor er en orangutang. Jeg mener at det kvalifiserer til en FML. Ikke fordi min mor er en orangutang, men fordi det tok meg 19 år å oppdage det.

På bildet vises min lillesøster og mor. Åpenbart er den med størst mugger moren min.

NYHETER AV NULL VERDI!

  • Dagbladet.no melder at vi stammer fra marsboere, nå leter forskerne etter romvesener på jorda. Det er kanskje bare meg men jeg trodde konspetet romvesen innebar at man bodde på mars eller i den delen av universet.
  • Anna Anka ville tatt (eks-)mannen tilbake, til tross for at hun omtaler han som en 70åring som kaster dritt etter henne offentlig. Var jeg han ville jeg kanskje ikke tatt henne tilbake, men det er kanskje bare meg.
  • Nsb lurer på hvorfor man heller vil shoppe i Oslo framfor Bergen. Vill gjentning fra min side, men det kan ha noe med klimaet og det faktum at Oslo har 34% flere handlebutikker.
  • Kjendiser har problemer, -de også.
  • Denne uka kan dagbladet.no ellers melde at:
  1. Apple har nye produkter
  2. Apple har nye produkter som tyvene ikke stjal
  3. Apple har en ny vidundermaskin
  4. Apple har en ny magisk vekkerklokke
  5. Apple lanserer betalingsterminal på surfebrett (???)
  6. Apple lanserer iPad
  7. Har Apple stjålet navnet "iPad" fra Fujitsu?!
  8. Hvis du vil vite noe som helst om apple kan du egentlig bare gå inn på dagbladet.no, for det er der det skjer. Sikre kilder jeg har melder og at snart skifter dagbladet.no nettadresse til newsaboutapple.no. Følg mer på neste oppdatering....!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar