onsdag 25. november 2009

NYE NYHETER




DAGENS OUTTRYKK:

Dagens Outtrykk er noe nytt som jeg har valgt å tilføre bloggen min. Det er jo vanlig at bloggere har "Dagens Outfit" der de tar bilde av seg selv og viser hva de har på seg, så jeg fant ut at da kan jeg ha "Dagens Outtrykk" der jeg tar bilde av hvordan jeg ser ut når jeg leser diverse nyheter. Bildet her er fra hvordan jeg så ut da jeg fant ut at Sandra Lyng Haugen har hatt bulimi.

Assortert utvalg av nyheter fra den siste uken:

  • Idol-Sandra har hatt bulimi i ti år, derfor er hun på forsida til VG. Det er så godt å se at journalistnorge jobber seriøst med dagens mest aktuelle og viktigste saker.
  • Apropos relevante nyheter, Dagbladet melder at Kristoffer Schau har sterilisert seg. Så kjør på all you single ladies, her er karen som kan det å reklamere for sitt eget underliv.
  • VG har gått til anskaffelse av en popkanon.
  • Vi får håpe popkanonen fortsetter å skyte ut topp ti lister med like høy kvalitet som tirsdagens, med Marit Larsen på førsteplass. Ingen grunn til å søke dekning.
  • En pepperkakemann har tilstått byknusing i Bergen. Faktisk tror jeg og at en seigmann ble dømt for fyllekjøring nylig også.
  • I tilfelle noen skulle tenke seg å ta turen til Brasil i den nærmeste tiden, det er nå forbudt med kokosnøtter der. Kokosnøttene føler seg diskrimminert, og rekrutterer for tiden til opprør. BKVN, (Brasilianske Kokosnøtters Venneforening i Norge) har første møte neste tirsdag i sine lokaler.
  • Jaa9 og OnklP mottok 5. plass på VGs topp ti liste over tiårets beste låter for låta "Glir forbi". Jeg gratulerer, selvom jeg personlig er mer fan av sangen "Glir på ski".
  • Bavianbander raider turister. Så pass på og se deg godt for når du vandrer rundt i våre gater, for eventuelle forholdsregler se på BBB sine hjemmesider (BavianBandeBeskyttelsen)
  • Obama benådet kalkunen Courage i forbindelse, kalkunen er nå sendt på en recoverytur til Disneyland etter den store påkjenningen.
  • Det er usikkert om Idol-Sandra har hatt bulimi i ni eller ti år, journalistene ser ikke ut til å være helt enige.

HVIS DU LURTE...
  • Robin Hood er ikke død, han har gjennoppstått i Tyskland! Hurra!
  • Knut Storberget melder at han har fått et kick.
  • Vi befinner oss for tiden i en krisesituasjon. Hva slags krise blir ikke nevnt.
  • Det har definitivt ikke vært lett for Maren.

WORD ON THE STREET

Lurer du på om du kan bli trønderrocker?
Word on the street er at det kan du finne ut på start.no, du kan og finne ut andre ting.

Fikk du ikke lest anmeldelsen av Lady Gagas nye plate?
Word on the street er at den like gjerne kunne vært laget av Lady Blabla.


1 kommentar: