torsdag 26. november 2009

NYERE NYHETER



DAGENS OUTTRYKK:

Slik så jeg ut da jeg fant ut at hele Norges Alexander Rybak kommer til å pryde frimerkene våre fra og med 18. mai 2010. Som dere kanskje kan se ble jeg utrolig glad, og jeg kommer til å sende mange brev i fremtiden!


GODT BLANDEDE NYHETER FRA DEN SISTE UKEN:
  • Alexander Rybak kommer på frimerkene i 2010. Så nå er det altså mulig for oss som ikke er av kongelig blod å komme på frimerkene, alt vi trenger er en fele og kjendisstatus.
  • Vi trenger ikke lenger Ali G, vi har Ali Reza melder Dagbladet.no. Personlig har jeg aldri trengt Ali G, men det er kanskje bare meg.
  • Endimensjonal 3D, ja jeg lurer og på hvordan det er mulig.
  • Gratulerer til Konrad og Kurt som har navnedag.
  • Fler vil se ABBA gjenforent framfor for eksempel Pink Floyd og The Smiths. Jeg er ikke overrasket, etter Mamma Mia filmen og musikalen ble jeg på ingen måte lei av popsviskene, jeg vred meg ikke i irritasjon når jeg hørte min lillesøster gaule av full hals "I'm a dancing queen" mens jeg pønsket ut måter å drepe henne på, å nei du, jeg ble nemlig skikkelig hekta på ABBA.
  • Berlusconis kone krever 370 millioner kroner i året. Et rimlig beløp, det er nok det jeg og ville tatt betalt om jeg hadde vært gift med Carl. I. Hagen og han var statsminister.
  • Frode Kyvåg husker at han var en arrogant jævel. Hva han er i dag derimot, er det ingen som sier noe om.
  • Samtidig som at 6000 kameler skal skytes fordi de holder på å tørste ihjel opreres Inge Bråten for hoftebrudd.
  • De som trodde Erik Andersen var lommemannen har tatt feil, han er en nemlig en altmuligmann. Det er derfor han har hull i lommene. Å være altmuligmann innkluderer altså ikke å være lommemann. Jeg spør meg selv om altmuligmenn inkluderer brannmenn, politimenn eller for eksempel postmenn. Jeg kjenner nemlig ingen altmuligmenn.
  • Noen blir høy på hæler. Jeg pleier å foretrekke cannabis.
  • Roar Flåthen garanterer for sykelønna, og jeg som trodde Jens Stoltenberg var statsminister.
  • USA bryter en avtale. For det har nemlig aldri skjedd før.
  • Øl reddet nylig en restaurant fra å gå konkurs. Hvordan vet ingen.
  • Minmote.no melder at du ikke må gå med kjole på juelbordet, til min store lettelse. Jeg har nemlig bekymret meg for det veldig lenge.
  • Dio har kreft. (Neida neida, det er ikke Céline Dion, hun er frisk. Det er Ronnie Dio som har kreft, du kan puste lettet ut.)

HVIS DU LURTE...
  • Champagne-hockey var avgjørende i ti minutter.
  • Det blir spesielt å reise uten Peter.
  • Rus er farlig. (Til dere som trodde det var sunt å drikke seg dritings.)
  • Det eksisterer knockout-pupper.
  • Årets bibel er lansert. Det er 1409 år siden den forige bibelen ble lansert.
  • En katt nøs en slange ut av nesa si. (Utrolig, men sant.)

WORD ON THE STREET

Lurer du på om du skal begynne å bruke Jiff Ovn og Grill for å rengjøre ovnen din?
Vel, word on the street er at den sprayer sommerfugler ut av flasken, så hvis dette er noe du vil ha i ovnen din, go for it!

Lurer du på hvor norsk ammunisjon havner?
Word on the street er at det vet ikke en gang Siv Jensen. Hun som nesten vet alt. Til og med hva Mullah Krekar gjør når han er alene.

Trodde du Alexander Rybak var et menneske?
Da tok du sannelig feil. Word on the street er nemlig at han er en døgnflue. Det kom som et sjokk på flere av oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar