fredag 20. november 2009

BLOGGING

Rakk du ikke å lese avisa før du dro på jobb?
Fikk du ikke tid til å se nyhetene?
Ville du heller sitte på facebook framfor å skumme gjennom nettavisa?

Frykt ikke-
Redningen er her-
Jeg gir deg dagens nyheter!

Jeg har ikke noe bedre å gjøre på fritiden min, derfor har
jeg tid til å lese gjennom nyhetene, og bringer dem til deg. Jeg vet hvordan det er å sitte på jobb og lure på hva den krisa alle driver å snakker om er, for så å oppdage at det ikke bare er èn, men flere kriser pågående. Jeg vet hvor flaut det er å ikke vite hvem Tjostolv Moland eller Joshua French er, og jeg vet hvor ydmykende det er å spørre kollegaen om hvorfor alle kaller fugleinfluensaen for svineinfluensa.

Derfor har jeg påtatt meg det ærefulle å oppdrag, å skumme gjennom avisene, og gi deg dagens absolutt viktigste nyheter! Med en kjapp titt inne på denne siden før jobb, eller i lunsjpausen, vil du garantert oppnå suksess! Du kommer aldri til å føle deg dum igjen noensinne!

No need to thank me.

2 kommentarer:

  1. Guskjelov - denne tjenesten har jeg ventet lenge på. Men hvem er Tjostolv French? Eller er dette sånn at du bare finner på litt spesielle navn?

    SvarSlett
  2. Ja jeg skjønner, jeg ventet lenge på den selv helt til jeg forsto at jeg måtte lage den siden ingen andre gjorde det.

    Det er to karer, Tjostolv Moland og Joshua French, men det at du blander navnene er jo et tydelig tegn på at du trenger denne tjenesten. Jeg håper den gjør det lettere for deg å følge med, og husk: Du er ikke den eneste.

    Kos&Klem Berit:-)

    SvarSlett