tirsdag 9. oktober 2012

HEI BLOGGEN

Ja, det er korrekt, her har vi et bilde av en av forside-sakene til nrk. Og om du er som meg er du trolig like forvirret av kombinasjonen av bildet og overskriften som det jeg er.

Dagens nyheter:

  • I dag starter rettssaken mot overgrepstiltalt tidligere Vågå-ordfører. Stoltenberg skal ikke vitne.
  • Bøddelen er trolig drept.
  • Høyre og Frp vil sørge for at flere barn dør. Dette kan bli en interessant valgkampsak.
  • Paolo Di Canio avslører: Jeg er ikke Gud. Nå vet du det altså.
  • Mariann (40) begynte å trene i februar.
  • Lady Gaga er også bare et vanlig menneske. Hun spøy på scenen. Gravid eller anorektiker?
  • Bambifamiliens svar på Fritzl: Den Kåte Hjorten skremmer en London-beboer opp i et tre.  I hvilken kjeller gjemmer Bambi seg?
Word on the street...
..Er at Dexpedition er til bake.

Til sist vil jeg legge ved et veldig morsomt bilde. Jeg har filmet Feite Doris, katten jeg bodde med noen år tilbake. Hun er veldig ålreit. Det mangler heller ikke på morsomme uttrykk. Filmen er enda morsommere. Sånn så hun ut da jeg fortalte at fuglen jeg hadde i en tråd egentlig var et kosedyr.

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar