onsdag 10. november 2010

NY SPALTE!

jeg har valgt å legge til en ny spalte i bloggen, i går kom "Dagens LEST", i dag kommer "DAGENSOPPSKRIFT". Den nye spalten er altså en ny surprise-spalte hver dag! Dere kan komme med forslag til tema! Som respons på den forige spalten fikk jeg altså en henvendelse om tips til frokost, siden jeg vanligvis ikke rapporterer fra God Morgen Norge. Så kjære lesere, jeg har da valgt å finne på en ny oppskrift, den er ikke veldig god men om du spiser det til frokost og forteller det til dine kolleger kan de få seg en god latter. Såååå, haald deg fast....Heeeer kommer det:

DAGENS OPPSKRIFT
De fleste har kanskje hørt om matpålegget "Nugatti Air". Det smaker veldig godt, så jeg tenkte å lage en alternativ versjon til brødskiva: "Nugatti Hair". Den kan alle som ikke gjennomgår cellegift lage. Dette trenger du:
  • 1 boks med Nugatti Air
  • Hår, (om du ikke har hodehår i nærheten fungerer kroppshår og kjønnshår fint og skulle jeg tro, men jeg har ikke testet det selv)
  • 1 brødskive
  • 1 kniv

Slik gjør du:

  1. Ta av lokket og folien på Nugatti Air boksen din.
  2. Bland inn håret ved hjelp av kniven for eksempel.
  3. Smør på brødskiva...
  4. ..Og vips har du en deilig frokost, en god brødskive med Nugatti Hair.

Fortsett å sende inn forslag ti spalter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar